Today :: 2009 12 07

2009.12.07. 19:08

Ma elég érdekesen indult a nap. Első 3 óra infó, semmi téma, meg mindenki marha kussolós volt. Volt a levegőben valami. Én is csak köröztem a teremben mint gólya fos a levegőben, Slo szóvá is tette, hogy mi a rák van velem.
Aztán magyar előtt már kicsit oldottabb volt  a hangulat. Törin már kurva jól voltam. A töri óra az valami kurva jó volt. Egész végig poénkodás, és most nem a Somesz féle bunkóbb fajta, hanem a rendes. Ő is csomószor röhögött velünk, úgy rendesen.
Aztán angol, azon megint semmi. Főleg duma, megkaptuk dogánkat, de nem ez volt a lényeg. Andit megint halálra csesztettem a 200 forintossal. Kurva jó volt :D
Itthon meg töménytelen indokolatlan mennyiségű túrós csuszát ettem meg propeller gyorsan. Aztán lepihentem picit, most meg pörgök mint állat. Rengeteg képet raktam ki strona-ra is. Közbe még mindig radiohead szól (jigsaw), mindjárt megyek még egy kör jeges gyömbérért.
Már apu is itthon van. Ja mert ugye április óta betegszabin volt, ami azt eredményezi, hogy az össze szabija megvan még (30 nap) és valamikor ki kell vennie, szóval mától kezdve megint itthon van, még jövőre is. :D Szal lazán nyomja.
Hirtelen ennyi a történés, majd talán még jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr761995147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása