Today :: 2009 11 08

2009.11.08. 21:08

Ma elég pihenős napom volt. Sőt ami azt illeti egész nyugodt is. Anyu ma nem volt itthon, mert dolgozott. Buta lenne azt mondani, hogy jó volt (de az volt). Valahogy a tudat vagy nem is tudom. De már megkaptam, hogy nem menő hogy nem vagyok jóban anyámmal, szal témaváltás.
Délelőtt még olvasgattam, meg motoszkáltam itt össze meg vissza, mert nem tudtam mit kezdeni magammal. Aztán átmentem boltba, de erről már írtam ha minden igaz. Aztán majd meg akartam halni, mert amilyen sok eszem volt sikerült felkelnem 7 körül, és 11 kor már aludhatnékom volt, de apu leküldött levelet söpörni meg ilyenek, amit szerintem rekord idő alatt teljesítettem. Egész udvar+utca=48 perc.
Dután pihiztem egyet, de egész dután széjjel vagyok, most meg már érzem előre, hogy aludni meg majd nem tudok, mert addigra meg majd felébredek.
Most még találtam igen faszájos zenét, és igen, tudom, hogy én mindig találok, de amit kirakok, arról úgy is gondolom, hogy megéri meghallgatni, ami pedig deephills, azt jóformán kötelező leszedni/meghallgatni.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr291995698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása