Fura egy nap

2009.07.12. 02:09

Igaziból most annyi minden kevereg bennem hogy kétlem hogy egy normális posztot sikerül összehoznom, de azért probálkozni lehet.
Az utobbi napokban annyi emberrel találkoztam, annyival kéne beszélnem, hogy tisztázzam, most akkor ki kivel van, de persze erre van a legkevésbé időm, és persze ennek megint az lesz a vége hogy én szívom meg. Közbe meg megy a szervezkedés, hogy akkor hogy lesz a balaton, de utána megyek még pár napra, szal kész téboly az élet.
Ehhez már csak az kell, hogy itthon is minden 120% kéne hogy menjen, hogy egybe legyen minden, de persze nem igy van.. most a legnagyobb bajom a cash, megint.. Anyám megint felvette a családipótlékot, és én így megint üresjáratban mozgok. Nem tudom hogy miből fogok a balcsin élni, és hogy utánna miből leszek el azt meg pláne nem tudom..
Na mind1, nem foglalkozunk pénzel (mert az nem boldogít) (tényleg nem boldogít, akárháynszor szóba jön mindig szar kedvem lesz tőle..)
Ma találkoztam Rékával és Kömivel is ls végre elkeveredtem Andihoz is. Jó olt Kömivel újra találkozni, már hiányzott a sok random hülyeség :D Rékával akartam beszélni, de elnapolom, igaziból (#2) nem fontos..
Andihoz is felmentünk, jó volt vele is bezsélni picit. Réka és Kömi mentek az utsóval, de én még maradtam ugy éjfélig.
Nyugissan hazasétáltam, kajáltam, dr house és igaziból (#3) ez si kihatással van rám, mert az 5. évadzáró elég negatív lett és elég parás, vagyis valami ilyesmi, szóval veszélyes na.. Most kéne valami booster cucc, ami picit felnyomja a kedvem.
Remélem holnap már jobb napom lesz. ( "hogy a francba tud egy ilyen szép napom ennyi szarság történni..?" )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr861996236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása