Reggeli ébresztő...

2009.05.30. 09:07

Nah hát ez bexarás.. Anyám már kombinál. Reggel bejön, behoz 2 túrósbatyut, sé két csésze forró kakaót, és zavartan néz jobbra, balra, picit hezitál, leül, de még mindig nézelődik..
Aztán mikor már összeszedte minden bátorságát, rákérdez.
-"..hol van a nyuszika..?" (Kata)
Azt hitte h ma este is itt volt, és persze ha egy lány itt van, akkor rögtön kell reggeli (ami persze nem rossz, mert így nem nekem kell erről gondoskodni)
Csak azért vicces volt..
Aztán persze felvilágítottam, hogy Kata nem! a barátnőm, és nem egy éjszakás kaland, szóval pihenjen nyugodtan. Persze mit sem törődve ezzel a ténnyel: "és akkor ti most jártok...?"
Mire kifejtettem neki h a "nem a barátnőm" azt jelenti h NEM! Na meg persze le kellett vezetnem a folyamatot neki, hogy ki kicsoda, és h én Brigi párti vagyok, a Kata meg Peti párti..
De legalább jót mosolyogtam az egészen..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr541996413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása