Green impala

2009.05.10. 01:33

keresek egy filmet amit még anno HBO-n láttam szal nem túl régi sztem 2000 után készült de persze lehet h valamivel elöbb...
A filmben egy zöld impalás ismeretlen pali szivat egy nőt és egy palit akik egy narancssárga kocsival menekülnek ami szintén régi amerikai tipusu, de nem tudnám megmondani hogy milyen.
a film vége valami motel elött játszódik ahol kiderül hogy a "gyilkos" pali tolószékes és asszem a nő is skizó, de ebben nem vagyok biztos.. :S
akinek esetleg bármi halványan rémlik az feltétlen irjon.
még egy jelenetre emléxem a filmből: este menekülnek kocsival a psicho pasi elől és lekapcsolják még a fényszórókat is h ne lássa meg őket, de aztán mégis észreveszi és folytatódik az üldözés.
ennyit tudok róla.. :S
de a film feltétlen kellene.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr551996508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bojek 2009.05.10. 09:51:12

úgy rémlik én ültem a tolószékben :F

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.10. 15:21:56

vagy impala vagy semmi (impalától csak az üvegtigris ugrik be)
süti beállítások módosítása