Jackie Brown

2009.01.11. 20:35

Visszatértem imáron újra  a barna hajjal. Most végzett a fodrászom sé hát ismét barna a hajam. Holnap checkolhatja mindenki kedvére.
Az elkövetkezőkben nem tervezek hasonló vidámságot, mint pl új haszín, de tájqvák azért jöhetnek.. :D
Nade! Mint láttátok kiolvastam anyegint, most meg nem bírom letenni a könyveket.. Elkezdtem olvasni teganp Allan Pease- testbeszéd könyvét, és sztem még ma kiolvasom.. (tegnap a 20. oldalig jutottam mert jött vendégem..)
Most megyek, majd még re, de lehet h csak holnap..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr831997017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása