Chilisbabos partis móka

2008.10.05. 19:22

Nakérem!
Mint azt tudjátok idén picit elmaradtunk a megszokott partimennyiségtől, de mostantól majd igyeem pótólni. Mi minden pénteken vagy hullámba vagy albiban leszünk egy póker erejéig, de most nem ez a lényeg.
Még múlt héten talláltuk ki hogy kéne egy kis parti, még a kertbe, szal idén valszeg ez lesz az utsó, de a főzés is úgy lesz h bent leszünk albiban, és csak a kaja fől kint, mert a fű még nem elég erős (most lett füvesítve)

Nincs meghívó, aki akar jöjjön, a beugró 1,5 k én ebből megveszem a kajánakvalót, esetleg kis ropogtatni való, de a töményre már nektek kell gondolni.
Aki sokalja annak elmondom mire kell: kell husi 2-3kg, bab-kukorica 16doboz, füszer 8 zacskó, 2 üveg barnasör . (ez kb 20 embernek elég)
Alvási lehetőség van mert üres az albi,  szal szóljatok azért, és akkor úgy készülök.. 
Hrtelen enniy, aki tud az esetleg hozzon hálózsákot.. :D

off
az Áron áltla készült képek már fent vannak a képek közöt..
on 

Ja és várom a jelentkezőket a szilveszterre hogy ki tartana igényt egy kicsit kevesebb emberrel, és kevesebb hányással  egy jó kis szilveszterre.

Ja és szombaton 10. 11. én kb 5 fele kezdünk, mert már hamar sötétedik.. :D 

-update-
Közös megegyezés alapján arra jutottam hogy legyen 2k a beugró, de abba benne lesz a pia is.. :D 
Tehát ha jösz akkor 2k amiből én vezsek mindent, csak annyit kérnék h legkésöbb péntekig, de inkább csütörtökig adjtok, le a jelentkezést/pénzt.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr901989226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.10.06. 19:53:57

Úgy érzem, én ezt most kihagyom :D Imádom a chilis babot, de most már abszolúte zérón vagyok pénzügyileg :D Van még 30 euróm, de azt nem szándékozom átváltani. Közben úgy érzem, hogy megtaláltam az igazi munkát, már csak azon múlik az egész, hogy milyen módon valósítanák meg a közlekedést. Kunszigeten kell műanyag cuccokat válogatni/csomagolni. 420 Ft-os az órabér, hétvégén is lehet melózni. Ha megoldják nekem, hogy 22:30 környékén beérjünk Győrbe, akkor már a héten/jövő héten rohanok is :D Így lazán meglehet a csütörtök, talán a péntek és a szombat is :D

Cinky 2008.10.07. 14:20:03

én leszarom a munkát. 1mert lusta vagyok . 2.mert a munka tönkretesz..na tehát óvom az egészségem . ennyi. amm lehet megyek még muterrtól tarhálok pézt és jó is lesz :D thx dinidani hogy gondolsz ránk :D
süti beállítások módosítása