Kibeszélő :: Avengers

2012.05.02. 22:14

Szó szerint kritika lesz, bárki bármit mond, nekem nem tetszett, ezt most előre mondom. Kár is lesz objektivitásról beszélni, mivel ez egy teljesen szubjektív műfaj. Más dolog, hogy volt benne olyan is, ami kifejezetten tetszett. 
Az akció szerelmesei szemében továbbra is egy fasz leszek.
Lets go!

cb-avengers-poster-630-328-600w.jpg

Ezt a bejegyzést most úgy írom, hogy én azon elvetemültek közé tartozom, akik a film előtt az összes trailer, teasert, sopotot, képet és karakterposztert látták. Már sok film kapcsán elhatároztam, hogy ez nem így lesz, mert az ilyenek mindig elbasszák a filmélményt, de mikor meg ott az újabb részlet, akkor nem tudja az ember megállni.

A film alapjában véve is nagyon durvának számított, és mindenki úgy várta már, mint egy falat kenyeret a hosszú koplalás után. Hát most végre itt van, kinek tetszik kinek nem.

Én a filmeket soha nem az alapján nézem, hogy mi 3D, meg hangzás. Ez egy faszság. A film akkor jó, ha 15", monitoron nézve is fasza. Ezt most az Avengerstől elhatárolva írom jelenleg. 
Ma rögtön megkaptam az egyik havertól, hogy " de hát IMDb-n is milyen fasza pontot kapott". Ezt kérem szépen akkor lehet mondani, ha mára film kint van fél éve és már DVD-n is kijött. Az a szám akkor mérvadó ténylegesen. Nyilván ha valami premier után is csak 4-5-6 körül karcol, akkor az később se lesz jobb, de az általános tendencia az, hogy amikor már nem csak a rajongók szavaznak, hanem szélesebb körben is ismerik, akkor ez a szám pár tizedet legalább, de akár egész számokat is mehet lefelé.

Visszatérve Avengersre: A film története nyersen szerintem nem volt olyan nagy durranás. Kb. ugyan az a helyzet, mint Avatarnál volt. Ez így mindent el is mond a filmről, amit kell, meg majd a poszt végén a pont.
Át is térek a pozitívumokra, és azokra a dolgokra, amiket a mai napig nem értek.

HIMYM Robyn nem tudom mit keresett a filmben. Reméltem, hogy lesz valami szerepe, hogy őt választották, de egy poénon és azon kívül, hogy jól néz ki más nincs.

Ami külön pozitívum volt, hogy minden szereplő megjelent a filmben, és nem csak Stark arcáról szólt az egész - amit mondjuk nem feltétlenül bántam volna, mert bejön a stílusa - de külön örültem, hogy meg tudták úgy oldani a dolgot, hogy mindenkire jutott pár sor és még örjöngeni is láttuk őket.

A következő érthetetlen pont számomra, hogy fekete özvegy miért van benn egy ilyen szuper ligában. Lehet hogy csak azért nem értem, mert nem olvastam a megfelelő dokumentációt - Marvel Univers - de a filmből végül nem nagyon derül ki, hogy miért is olyan nagyszerű kém a hölgyike.

Nálam sajnos a végső harc is nagyon fura volt. Én meg voltam győződve, hogy Loki serege azért komolyabb lesz, és majd rendesen elhúzódik a harc, ehhez képest a pár Avangers simán lenyomta őket. Gyakorlatilag Loki szuper seregét lenyomták egy délután, majd mindenki boldogan élt, míg meg nem halt.

Ez nálam elég is volt a bűvös 6/10-re, amit a presztizs értéke miatt hajlandó vagyok felhúzni 7/10-re, meg mert Hulk kurvára lezúzta Lokit. Ja a 6/10 azért is jár, mert Amerika kapitány jelmeze továbbra is gáz. De hát végül is divatja múlt.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr534485219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizsergefa 2012.05.04. 21:35:40

eleve az is megérne egy misét, hogy gyakorlatban létezik-e objektivitás, viszont az ilyen dolgok (film, zene, kaja, anyámfasza) pont hogy szubjektíven értékeli mindenki.. nem láttam a filmet, nem is fogom de ha ennyire nem tetszett akkor tulajdonképpen azért adtál 7/10-et, hogy megnyugtasd magad, nem hiába néztél meg minden szirszart? :D De ha belegondolsz, ha valamit óriási hájp előz meg, általában csalódás lesz a vége.

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2012.05.04. 22:00:36

yes yes, alapjában véve nézhető volt. egyszer nézős - azóta láttam még egyszer - de a hypehoz képest nulla.
hiába rotten tomatoes 93%, meg filmbuzi 9/10, meg ilyenek, nekem akkor se.
NEKEM TE NE! :D

nike2822 2012.05.08. 15:00:30

szerintem jó volt :D nekem igen tetszett, főleg, h fél éve már tűkön ülve vártam, h kijöjjön :D én nem vártam tőle mást, Stark poénjaitól meg egyenesen fetrengtem :D :'D

AkaiShinda 2012.09.28. 21:25:18

Sziasztok! Nem akarok mélybemeni elemzésekbe menni, de elég gáz ha valaki csak a formákat látja Black Widow karakterében... ízlések és pofonok, de ha be is ismered, hogy nem néztél utána a karakter mélységének, akkor tényleg nem kéne véleményt nyílvánítani róla.
Ráadásul azt nem értem, hogy neked nem volt elég egy atombomba, hogy leverjék a Chituri sereget? Akkor nem értem mi kellett volna még. Jobb lenne ha nem csak a felszínt nézted volna, hanem a karaktereket is, a történetet, az egyéni szálakat, Joss Whedon nem egy amatőr ilyen szempontból. Mindegy... te blogod, te minősíted le magad hozzá nem értő postokkal.
süti beállítások módosítása