Itt a nyár

2011.06.19. 21:43

 Az igazat megvallva, már nem jut eszembe semmi normális cím, egy ilyen bejegyzésnek, mert már minden poénosat ellőttem, na meg ugye már kicsit megkésett a dolog, mert a normálisabbaknak már múlt héten megkezdődött. 
Most már csak azok voltak hátra, akik még érettségiztek.

Megvolt, túlestünk rajta, sikerült, nem haltunk bele. Igaziból utólag már nagyon vicces az egész. És abban is biztos vagyok, hogy ez így is fog maradni. 
Több mint egy hónapunk volt felkészülni a nagy megmérettetésre, és őszintén szólva örülök neki, hogy nem töltöttem el az összes időt tanulással. Azt nem vitatom, hogy 3 napnál tanulhattam volna többet is, és akkor nem lett volna a szívem a torkomban, de azt hiszem én jártam jobban azzal, hogy volt egy extra hónapom arra, hogy azt csináljak, "amit csak akarok, azzal akivel csak akarom". (aki megmondja, hogy miből idéztem az kap egy baráti vállveregetést)

Igaziból az egész dolognak a mentális része volt nagyon megviselő. Főleg az elmúlt pár nap, amikor már ténylegesen tisztában volt az ember vele, hogy nem fog tudni minden tételt megtanulni 100%-ra. 
A tanárok talán nem is gondolnak bele, hogy micsoda terhet rónak ezzel a diákok nyakába. Nem magamról beszélek, mert én mondjuk magasról tettem az egészre, de van elég olyan ismerősöm, aki masszív nyomás alatt volt, mert minden fél százalékokon múlt. 

Állítom, hogy ha nem tudná a diák, hogy a jövője múlik rajta, akkor jobban teljesítene. Ez mégiscsak egy kibaszott felelet, amit ugyan komolyan kell venni, de meg vagyok győződve, hogy kisebb stressz alatt, jobban menne.

Lényeg a lényeg, hogy most már vége és most már tényleg csak a nyár jön. Ma reggel még a rántotta is jobban ízlett, mint korábban, szóval azt hiszem ez kellett ahhoz, hogy igazán tudjam élvezni az egészet. 
Most megyek és hangos zene társaságában alkotok. Legyetek jók és mosolyogjatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr912998601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása