Fényképek

2011.06.01. 11:50

 Rengeteg filmet nézek mostanában, talán pont azért, hogy ne kelljen annyit tanulnom - szeretnék mindenkit megnyugtatni, hogy tanulok is - és észrevettem valamit a filmekben.
A családoknál a házban vannak fényképek. De nem csak úgy elrakva egy dobozba a polc aljára, hanem kirakva.
Ez nyilván azért van, hogy ha az ember egyedül akar lenni, akkor se tudjon, és hogy egyfajta kölcsönös szeretet jeleként megmutassuk a szeretetteknek, hogy "téged bírlak, nézd még egy fényképet is kiraktam rólad".
Természetesen lehet vele dicsekedni a rokonoknak, hogy a pici lányom/fiam milyen aranyos és idén csak egy négyese volt ám, de azt hiszem ez az a funkció amit leginkább leszarok.

Miközben ezeket a rendkívül meghitt filmeket néztem elkezdtem gondolkozni, hogy nekünk van-e egyáltalán fényképünk a házban. És rájöttem hogy nincs. A Juditnak volt egy fényképe kirakva a hallban, de pár napja az is érdekes módon eltűnt.
Nálam nincs kint egy sem. Anyuról érthető módon. Nikiről nincs is papír képem, szóval ezen változtatni kell, Juditról meg Apuról van, sőt elvileg mamáról is, de keretem nincs. 
Azt hiszem ha meglesz a következő fizetésem, akkor beruházok pár keretre, meg új fényképekre. Van egy csomó haveros nyaralásokról is.

Mindazonáltal azt hiszem ez egy jel. Mármint egy nem túl jó jel. Elbaszott egy családom van. És minél többet elemzem egyre inkább ez derül ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr512948286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szaszu 2011.06.06. 21:32:02

én hoztam fel Pestre öcsi képét és kint van a hűtőn :)
én ezek szerint normális vagyok :D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2011.06.06. 21:34:53

ez legalább olyan erős volt, mint az hogy, Móricz Zsigmond a Lost és a Dexter között párhuzam van.
süti beállítások módosítása