Végre lement az érettségi, szóval most már hivatalosan is itt leszek és újra boldogítom majd a népet.
Igaziból azért nem írtam, mert annyira sokat tanultam, hogy egyszerűen nem jutott időm a blogolásra. Haha.
Az érettségi amúgy megdöbbentően egyszerű volt. Pontosabban inkább úgy fogalmaznék, hogy én úgy készültem, hogy kevesebbet fogok tudni belőle. Ennek ellenére azért volt pár vicces példa a matekban, de majd kiderül.
Mivel maradok még egy évet technikusin, ezért nem oszt nem szoroz, hogy milyen lesz. Maximum jövőre is megyek. Nyilván nem a kettes a cél, ezért ha idén csak 60% körül lesz, akkor alap hogy jövőre is elmegyek egyre :)

Na de ne beszéljünk erről az egészről. Épp elég volt.
Voltam filmet forgatni, amit elvileg a készítőjének vasárnap kell leadni, szóval majd ha lesz belőle kész, nézhető verzió, akkor úgy is nyomom ki ide is :)
Ma meg megyek újságírós cuccra megint. De erről inkább a következő posztban.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr752879060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása