Ashampoo office

2011.03.19. 19:14

 Nem szokásom ennyire kiakadni, de ma ezt is sikerült elérni. Pár hónapja még kellett valami CD/DVD író program és nagy sietségemben az Ashampoo Burning room letöltését sikerült eszközölni. Elsőre nagyon tetszett meg minden. Tényleg tök használható. 
Pár nap után azonban feldobta, hogy biza nekem lejárt a free licensz és most azonnal vegyem meg, vagy ha most megadom a mailcímem, akkor további 30 napig használhatom ingyenesen.
Magam sem értem, hogy miért, de megadtam a címem, remélve, hogy most eljő a kánaán és pucér tájkurvák nőnek majd a földből is, csak azért, mert én megadtam a mailcímem, hogy boldogok legyenek.
Ezzel ellentétben az történt, hogy nem lett jó az online regisztráció. Lényeg a lényeg, hogy megadtam a címem de a progit mégse tudtam használni. 
Nem nagyon vergődtem rajta, gyorsan szedtem le egy másikat és már ment is az égetés.

Másnap megjött az első mail az Ashampoo cégtől mindenféle kedvezményekre felhívva a figyelmem.
Először még fel se tűnt, hogy mi történik velem, csak pár nappal később. Ezek a szemetek naponta meg akarják velem vetetni ugyan azt a szar.
A legszebb az egészben, hogy napról napra jobbak az ajánlatok. A mailbombák lényege szerintem náluk az, hogy az ember már tehetetlenségében veszi meg tőlük a szoftver, vagy én nem tudom.
Mindenesetre, ha elég sokáig bírom a végén még ők fizetnek nekem.

Szóval szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy NE ADJÁTOK MEG SOHA A MAIL CÍMETEKET ILYEN CÉLRA! 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr512753825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizsergefa 2011.03.19. 23:52:20

nekem direkt erre a célra van regelős mailcímem, vagy ha nem akarsz új fiókot akkor: eldobhato.mpp.hu
süti beállítások módosítása