A szakma szégyenei

2011.03.06. 22:28

 A napokban egyre több blog indul és sajnos egyre több az olyan köztük, ami nem minőségi tartalmat hoz le. Én is csak egyvalaki vagyok a sok közül és én ugyan nem ítélkezhetek felettük, de csak remélni tudom, hogy ez a blog más, és nem csak azért jönnek ide az emberek, hogy butaságokat lássanak.
Remélem, hogy azért jönnek ide, mert minőségi tartalmat keresnek, ami akár lehet bohóság is, vagy akár vicces videók, de semmiképen sem olcsó, szar poénok, amiket már legalább tízszer hallottunk.

Pontosan az ilyen blogok ellen szeretném felemelni a hangom. Az olyan blogok ellen, amik elhivatottság nélkül készülnek, és a szó szoros értelmében csak teleszarják az egészet. Nem akarom nevén nevezni ezeket a blogokat, szerintem mindenki tudja, hogy miről van szó.

Aki úgy érzi, hogy neki is elege van az igénytelen és ostoba blogokból, vagy akár kolléga, és szintén blogol és nincs megelégedve, az itthoni blogélettel - nevezzetek kockának de van ilyen - az kérem, hogy lájkolja ezt a bejegyzést, és terjessze facebookon-megosztással.

Nem kívánok hadjáratot indítani ellenük. Nem is tehetem, de szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy nem ezekről kéne szólnia a blogolásnak.

Remélem, hogy az én olvasóim meg vannak elégedve a blog színvonalával. Igyekszem tartani. Lájkoljatok és osszátok meg sokan!

-update-
Azt mondják az okosok, hogy ez az oszd meg dolog is szar, szóval elég ha lájkoljátok :D - remélem értitek..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr932716898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása