Annak idején a Tesco-nak is biztosan ez volt az elképzelése a TV termékcsaláddal, de valljuk be, az nagyon félrecsúszott. Már a dizájn téren.
A lenti tészták csomagolása sokkal kiforrottabb, egyszerűbb és nemes egyszerűséggel: szebb.
A cél egyértelműen az volt, hogy egy szín használatával csináljanak egy megnyerő külsejű csomagolást. Így az árat lejjebb lehet szorítani, a nélkül, hogy a minőség rovására menne. A dizájnt Erik Johansson svéd tanonc álmodta meg. A tovább után még mindegyikről nagyobb kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr112681876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bizsergefa 2011.02.23. 23:38:24

az összes hazai és soksok külföldi cég dizájnere elmehet a náthásba.. komolyan szeretném megélni hogy ilyen ízléses, NEW AKCIÓ +25% OCCSÓ JOBB FASZÁBB feliratok nélküli, szemnek kellemes küllemben lássam a termékeket a polcokon deee neeeeeeem az új nagyonúj kurvaúj legújabb de még annál is újabb, de ha nem figyelsz lehet még újabb lesz mire megveszed termékekkel tele van a hócipőm... meg a faszom is
süti beállítások módosítása