2011 01 09

2011.01.09. 14:02

 Ma végre normális napom van. Az elmúlt pár nap nagyon nyögve-nyelősen ment és nem nagyon tudtam mit kezdeni magammal.
Ma viszont időben felkeltem, reggeliztem, leszedtük a fát, kitakarítottam már az akváriumot is, megcsináltam a DeepHills blogot - most már van infinite scroll, meg szép Century Gothic betűtípus - meg megcsináltam még egy blog.hu design-t. Erről egyelőre még nem szólok, mert most indult az oldal, de majd ha lesz kontent, akkor nyomatok arról is egy kis infót. A lényeg, hogy éttermekről, kávézókról, filmekről és könyvekről írnak rajta.

Jelenleg épp a még Csabitól kapott nagyszerű muzsikákat hallgatom, szóval gyanús, hogy van kinézőben egy-két DeepHills album is!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr552571615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása