Fail

2010.12.19. 21:45

 Ma gyakorlatilag semmit nem csináltam. Terveztem, hogy majd tanulok pénzügyet, de ugyan már. Ne viccelődjünk. Aztán meg terveztem, hogy majd akkor én dolgozok is picit, pl comenius site, bannerek, saját oldal, ehhez képest semmi. 
Viszont aludtam sokat, meg filmet néztem és tuti fincsi szendvicset csináltam magamnak, és már tudok laptopról gépet vezérelni is. 
Holnap lesz a sulis ajándékozás is - 18/19 évesen? ugyan már - de még nem vettem meg az ajándékot. Azt szokták mondani, hogy érdemes megvárni a last minute akciókat, de nem hiszem, hogy az ilyen esetekre gondoltak.
Majd holnap kiderül. Már csak egy kérdés: minek megyünk be karácsonyozni és beszélgetni? Bár meleg van, és ott vannak a haverok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr652526772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása