Takonypo'c

2010.12.09. 17:05

 Tegnap este még csak simán nem kaptam levegőt, aztán mikor Niki hazament akkor már nem volt visszaút. Próbáltam minél több folyadékot inni, de már nem volt neki sok hatása. 
Egész este nem aludtam, és nem kaptam levegőt se, szóval reggel 7-re megérett bennem a gondolat, hogy nekem ma nem kell suliba mennem.
Egyrészt nem sok kedvem volt órákra se menni, de ha be is mentem volna egész nap csak szenvedtem volna. Így kitaláltam, hogy tulajdonképpen nekem itthon kéne maradnom. 

A mai végig ittam, szóval ha 20 szor nem voltam kint Wc-n akkor egyszer sem. Próbáltam minél több vitamint bevinni és úgy tűnik meglett a hatása, mert most már kapok levegőt. Lázam sincs már, max hőemelkedésem, viszont a fejem még fáj. Mondjuk az meg a sok takonytól van. Szinte érzem ahogy feszíti a fejem.
Holnap még nem tudom hogy mi lesz velem, de ha reggel megint holtkóros leszek akkor még maradok itthon. Holnap úgy sincs semmi fontos óra - matekon most volt témazáró.
Igaziból ma lett volna értelme bemenni, de ha ma bemegyek akkor tuti, hogy jövő héten nem :S 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr562504760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása