Semmi semmi semmi semmi semmi

2010.11.28. 21:35

 Nem, ez most nem a beszélgetésre utal. Arra utal, hogy pár napja nem történik semmi. Úgy semmi hogy semmi semmi. Ez még a kisebbik gond lenne, hogy velem nem történik semmi érdemleges, de hogy a világ más pontjain se történik semmi az már durva. 
Konkrétan az elmúlt 3 napban nem volt semmi olyan cikk sem amit lenyúltam volna, és megosztottam volna veletek. Rengeteg kép van, de azzal meg nem fogom teleszórni az oldalt.

Viszont a hétvégén átváltottam éjszakás műszakba. Pénteken és tegnap este is bőven 2 után feküdtem le, sőt, tegnap asszem már 3 is elmúlt. Ennek persze semmi köze nincs az új Need For Speedhez. Megdöbbentő módon amúgy tényleg nincs, mivel próbáltam lefeküdni, de nem ment, és aztán ezért kezdtem el játszani.

Ja és elkezdtem Két pasi és egy kicsit nézni. Már több hónapja megvan a gépemen az első 6 évad, de addig nem jutottam el oda, hogy nézzem. Az első pár részt nagyon laposnak találtam, vagy még inkább idiótának. Aztán rájöttem hogy az is, de random időtöltésnek tökéletes. Annyi ostobaság van benne, hogy agyzsibbasztónak pont jó.

Elfogyott az ihlet és kifogyott a tollam is. Megyek

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr1002479816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása