Mégis szeret

2010.10.31. 23:23

 A gépem még se utál annyira, mert teljesen megjavult magától. Írtam ugye, hogy morci lett a laptop miatt, és az istennek se akart úgy futtatni ahogy kell, de szerintem érezte, hogy nem tér jobb belátásra, akkor majd én arra térítem egy format c-vel. 
Ma már minden rendesen fut rajta, most is arról írok. Igaziból büszke vagyok magamra, hogy tudok élni laptop nélkül is.

Voltam Andinál is. Anyuja megcsinálja az ingeimet, szóval lesz nagy heppiness. Holnap nyugis napot tervezek. Egyik farmerom kell egy picit repairolni, mert meggondolta magát és elszakadt egy helyen, de ahogy néztem nem lesz nagy művelet, csak pár öltés.
Késő délután meg megyek fel Pestre, Judithoz. Már nagyon várom. Nagyon régen voltunk együtt, csak így ketten, szóval jó lesz már egyet bandázni :D

Most megyek még kajálni valamit, aztán kaptok egy kis zenét is. Nagyon rá vagyok kattanva, és egész nap ez ment. 
Martin szerint nem kéne bele éneklés. Hát nem tudom. Amúgy ezt miért ide írom, miért nem a zenéhez?

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr52412692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása