Kockacukor

2010.10.24. 23:04

 Ma rám tört a felismerés, hogy micsoda dolog az, hogy én kiskoromban nem ehettem kockacukrot magában, mert hogy az ártalmas, de bezzeg a lovak meg kaphattak. Nyilván elég beteg párhuzam - nem párhuzam - de ma ez volt a nap felfedezése.
Tegnap is volt betegség. Azt álmodtam, hogy manikűrösnél vagyok. Életemben nem voltam még, és még csak nem is láttam soha, álmomban mégis minden lépést pontosan láttam és ismertem. Na most akkor hogy van ez? 

Meg arra is rájöttem - még korábban ugyan - hogy én félek a bohócoktól. Nem mindegyiktől, de némelyiknek olyan fura és beteges a mosolya. Sötétben meg főleg. De próbáljátok ki, írjátok be google-ba hogy clown és minden második ilyen.


 

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: beteges bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr742396344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enzo23 2010.10.25. 16:53:36

A Zombielandben a főszereplő srác is félt a bohócoktól :D
süti beállítások módosítása