Cipő? - Zara Shoes

2010.09.20. 20:51

 Sokan kérdezik, hogy én miért vagyok Zara fan, és nem sznobizmus-e ez..? Hát szerintem nem. Nyilván volt egy korszak, amikor itthon még a Zara is egyfajta luxus márkának számított, de mára szerintem az abszolút megfizethető minőségi termékek közé lépett elő. 
Na meg azért veszek - elsősorban - a Zarában cuccokat, mert egyszerűen olyan a design, a minta, a forma, a szabás, ami az én ízlésemhez a legközelebb áll. Hordhatnék én Ed Hardy-t is - de nincs az az isten - vagy épp T-Boyos "menő vagyok, fecske hajjal" cuccokat is, de egyszerűen nincs a kollekcióban olyan, ami igazán én vagyok.
Ezért aztán persze mindig az van, hogy kinézek valamit a Zarából és mivel nem vagyok állandó kereső, ezért több hétig arra gyűjtök, de aztán elnyerem jutalmam.
Kb ez fog most is rám várni, mert megint találtam egy durva cipőt :) Elég beteg. Élőben nem annyira megdöbbentő, mint a képen. Azért csak nézzétek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr262310914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása