Doki

2010.09.16. 14:15

Aki napi kapcsolatban van velem az tudja, hogy kurvára utálok dokihoz járni. Nem azért mert beleturkálnak a számba, meg mert hideg az a kramanc amivel meghallgatnak, hanem mert ott van a sok kisgyerek aki toporzékol, kiabál, elejti a játékát, letüsszent, lespriccel az almalevével vagy csak szimplán játszani akar velem.
Én meg persze kurvára nem akarok játszani vele, sőt semmit nem akarok csinálni, csak ülni és kivárni a sorom. Aztán persze ha netán véletlenül sikerül is 5 percig csöndbe lenni abba a szkurt váróban, akkor meg azon idegeskedek, hogy aki bent van, az nem is azért jött ide, mert a gyerek beteg, hanem mert beszélgetni akar a dokinénivel.
Tisztán lehet hallani, hogy arról beszélgetnek hogy "Képzeld a Lidl.ben múltkor vettem tök krémsajtot, meg volt ilyen akciós szalámi is, tudod, amit a Feri szeret". Na ilyenkor elkattan az agyam. De durván. Az egy dolog, hogy az én időmmel baszkolódnak, mert minden anyuka ezt játsza, és akkor ez azt jelenti, hogy végül az ilyen beszélgetéstöbbletek miatt 1 órával többet vagyok ott.
És persze ennek tetejébe még közbe ott vannak a váróban a gyerekek és velem akarnak játszani meg beszélni, meg stb.. amit már fent felírtam.
Amikor meg végre bejutok a rendelőbe, akkor már azt hiszem, hogy már vége, de nem. Mert ilyenkor még valaki felhívja mobilon a dokit és akkor ő meg elmesélni kb neki, hogy "képzeld hallottam, hogy a Lidlben most akciós ez meg az". Agyfasz!

És akkor ilyen megpróbáltatások után legyen még kedves és mosolygós az ember. A másik amit kurvára utálok az a posta. Ott ugyan ez csak öregasszonyokkal és még sokkal lustább és unszimpatikus pénztárosokkal. De erről majd máskor.

Ja a lényeg amúgy az lett volna, hogy ma még írattam receptet..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr292300421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása