Itthon

2010.09.15. 12:51

 Ma hirtelen felindulásból itthon maradtam. Nem volt előre betervezve, de így sikerült. Tegnap elállítottam az ébresztőt, és este elfelejtettem visszaállítani.
Természetesen anyu nem keltett fel, mert hát én végül is nem járok iskolába..
Az csak mellékes, hogy én minden reggel keltem. Nem is értem. De most nem kúrom fel az agyam rajta.
Mivel 8 kor keltem, és tuti hogy csak a 2. órára értem volna be, ezért inkább elmentem dokihoz, mert már úgy is 3 hete köhögök, akkor most elmegyek. 
Igaziból nem mondott semmi okosat, csak hogy pihi, meg tea. Azt mondta hogy most mindenkinek ez a baja, és írhat rá fel nekem gyógyszert, de igaziból otthoni kúrálással is 1-2 nap. Szóval ma hesszelés volt :)
Most megyek, nézek nektek valami kontentet.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr202297832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása