Blog x.6

2010.09.13. 09:30

 Ma új designt kapott a blog. Jelenleg tesztüzem alatt van, aki észrevesz valamit, az kommentben jelezze ;)
Természetesen jöhetnek a likok is rá, meg a biztatás hogy fasza gyerek vagyok.
Most még suliban vagyok, de délután majd jön egy rendes poszt - ez kiegészítve - az fícsörökkel és egyebekkel.
A háttér még finomításra szorul, de talán marad ez.

Akinek valami böki a szemét, vagy abszolút nem tetszik az jelezze. Bátran fogadok mindenféle kritikát ;)

Szerző: weinie4

8 komment

Címkék: blog update

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr252292217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enzo23 2010.09.13. 12:04:42

Dedede méééééért rózsaszín???????
Könyörgöm, legalább a rózsaszín összes előfordulását cseréld le sárgára, és lesz egy faja dizájnod, de ez - hogy őszintén megmondjam - kegyetlen buzis. esetleg csajos. Lehet ellenkezni, meg oké hogy ez a divat, de attól nem feltétlenül jó.
Egyébként a színeket leszámítva jól néz ki a glowing, meg a félátlátszóság, hogy valami pozitívat is mondjak, de hát...ahogy érzed...

2010.09.13. 14:14:32

nekem tetszik, bár a színtől én is leblokkoltam. Mármint yó, csak nem neked! pont most festettem ki a körmöm ilyen gyönyörű színűre!!!! ;-) pussz: Andrea
Kék jobb lenne, NE sárga!

JocEE · http://joceeblog.szunyi.com 2010.09.13. 15:57:37

Én észrevettem vlamit... Azt, hogy qrva jó! Sztem nagyon jól néz ki a design, az egyetlen rózsaszín szöveg amit találtam az talán a háttérfelirat, a többi meg magenta és lila, ami nagyon jól megy a feketéhez.
Fasza gyerek vagy. :D

enzo23 2010.09.13. 16:16:06

Jó, most a rózsaszín tetszőlegesen behelyettesíthető lilával, vagy magentával, vagy ciklámennel, attól még hülyén néz ki. Szerintem.
A feketéhez tényleg nem nehéz más színeket választani, de ha a közönség nagy részének ez tetszik, maradjon, ettől még ugyanúgy nézni fogom az oldalt.

nike2822 2010.09.13. 17:35:03

sztem nagyonjó. én imádom:) monnyuk én elfogult vagyok. a lilával is, meg a Danival iss... :P:P

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.09.13. 19:05:23

úgy tűnik hogy cián lesz. tessék olvasni a blog update x.6.1-et ;)

bizsergefa 2010.09.14. 23:34:37

na ez ahogy most van nagyonfasza, meg jó ez hogy nem ilyen takonysárga a komment buborék
süti beállítások módosítása