Tanulás

2010.09.08. 22:14

 Ma alapvető problémára jöttem rá. Ha továbbra is ilyen csúnyán írok, és ilyen tendenciával számolunk az írásképem romlásához, akkor kb 10 percen belül nem tudom majd elolvasni, hogy mit írtam.
Ma már tényleg nagyon tanulni akartam, de a töri jegyzet karaktereinek felismerése teljes mértékben lenullázott. Gyakorlatilag nem figyelek oda, hogy mit írok. Ez kb az óra monotonsága miatt van, és ezért csak írok, írok, de baszok rá, hogy hogy.
Viszont arra is rájöttem, hogy így is jól lehet tanulni, mert ha egyszer kibogozom, hogy mit írtam le, akkor tuti, hogy egy életre megjegyzem..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr782281529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása