Today :: 2010 08 27

2010.08.27. 00:55

 Régen volt már today poszt, gondoltam majd most. Ma egész mozgalmas napom volt. Dolgoztam is jó pár órát, pihentem is, voltam könyvosztáson, voltam városban, és páran át is jöttek. Konkrétan Kata, Zsófi és Peti. Petiékkel már nagyon régen találkoztam, szóval jó votl újra látni őket.
Este nagyon sokat beszélgettünk és tényleg jó volt, hogy volt kivel eldumálni ilyen témákról is, amik feljöttek.
Tényleg olyan volt, mint a régi, szép időkben..

Aztán végülis elmentek. Igaziból egészen egyedül maradtam itt a sok gondolatommal. Aztán rájöttem, hogy én igaziból éhes vagyok. Aztán meg rá kellett jönnöm, hogy kurvára nincs itthon semmi kaja. De olyan szinten, hogy tényleg semmi.
Jelenleg éhezem és szotyin élek..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr202251014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása