Vans Vault - Carrot

2010.08.03. 23:08

 Én nem vagyok nagy Vans fan. Főleg mert nem jön be a cipők stílusa - na meg mert nem halandóknak van belőve az ára - de ez a cipő most bejön. Elég csajos, szóval nem nekem, de a minta, meg a design az viszi. A cipőket már lehet kapni, szóval akinek bejönne az már kersheti ;) Árról nem tudok semmit, de tuti hogy 15-20 fölött van. Képek még a tovább után.

via Mash

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: design cipő vans

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr452197209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nike2822 2010.08.04. 14:20:31

tuti kéne!! nekem bejönnek a Vansek, csak az áruk nem.... ha emberi áruk lenne, már lenne pár a cipősszekrényben... :P

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.08.04. 14:25:47

nekem is csak az árukkal van gondom, meg a deszkás cipők alapból nem jönnek be, mert túl bucik nekem.
dehát ízlések és pofonok
süti beállítások módosítása