Balaton2010 :: #6

2010.07.29. 09:58

 Gyakorlatilag átváltozott a hely egy kaptárrá. Mármint ami a filmben volt. Egy vírus elindult és mindenki megfertőződött.
Azzal kezdődött, hogy a Gery beteg volt, de csak a torka fájt, meg én is kicsit náthásan jöttem. Ebből a kettőből létrejött a T-vírus és mindenki megfertőződött. Először Flóra dőlt ki, aztán Beni is kezdett odalenni - miközben persze én is végig meg vagyok fázva - és most már lassan mindenki oda van. Tegnap este még Bence is panaszkodott, hogy nagyon fázik és kifújta az orrát. Gyanús jelek..
Egyedül Niki bírja  a gyűrődést, bár senki nem érti, hogy hogy, mert velem van egész nap és logikus lenne, hogy ha én beteg vagyok akkor ő is elkapja, vagy legalább tüsszög egy kicsit, de semmi.
Tuti, hogy valami szuper antitest van a vérében - vagy egy robot, amit a jövőből küldtek vissza, hogy megfertőzzön minket és megöljön. Majd kiderül. Én erős vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr402184225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása