@#50

2010.07.25. 23:56

 A mai feladatok nagyrészét sikerült megcsinálni, csak a halak szívták meg, mert ők nem kaptak új vizet. Ez mondjuk nem különösebben aggaszt, mert ha 2 hete bírják, akkor a 3. hét már meg se kottyan nekik.
Asszem a mostani halak, már a kemény mag. Ők már edzettek és nem fognak csak úgy megmurdelni.

Találkoztam Vandával is délután, de nem volt felhőtlen a találkozó. Azt hiszem jól elbasztam a délutánját. Éhes volt, szomjas volt, nem volt nála a gyógyszere és előtte 6 órát húzott le melóban. Mikor találkoztunk kérdőre vont, hogy miért akartam vele találkozni - nekem logikusnka tűnt, hogy mivel 1 hónapig nem fogom látni, ezért most még szerettem volna találkozni vele. 
A helyszín se volt a legjobb. Vasútállomás. A sok droid és hetes szagban úszó cigány között igazán érzelmes beszélgetéseket lehet folytatni. Az egyetlen vicces pontja az volt a meetingnek, mikor jött egy kéregető cigány, Vanda pedig gyorsan kapcsolt és elkezdett angolul beszélni. Hála istennek én is vettem a lapot és így megúsztunk egy "álldasék a békesség, legyen sok szerencséd.."-et.

Végül vettünk chipset meg szotyit és könnyes búcsút vettünk. Remélem, hogy jó lesz neki Angliában és feltöltődik egy picit szeptemberre.

Hazafelé szolidan szarrá áztam, miközbe szotyit ettem. Most már biztos, hogy a Balcsin teljesen megfázok. A többiek meg majd ehetik a taknyos kaját :D Ph yeah!
Na megyek. Holnap Balcsi! Majd jönnek a friss kontentek - lehet ezt többes számba tenni..? - a bandától! Stay tuned!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr292176116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása