@#46

2010.07.23. 14:57

 Pár napja nem tudok aludni. De semmilyen szinten. Tegnap este már hajnal 2 is elmúlt mire lefeküdtem, mégsem tudtam aludni. 5:30 kor mindig fent voltam. Ennek persze az lett az eredménye, hogy nem aludtam semmit. 6 körül sikerült elaludnom, de így is félóránként felkeltem. 
Délután kettőig használhatatlan voltam. Most gyorsan megcsináltam mindent, amit kellett. Mostam, gletteltem, mail, stb.. 
Mindezek eredménye persze megint az lesz, hogy hajnalig fent leszek, és nem fogok tudni aludni megint.
Holnap este jön Judit, meg ping pong party lesz nálunk. Akinek van kedve jönni az írjon bátran. Azért írom ide, mert közérdekű információ - bárki jöhet. Írjatok a szokásos mailcímre, ha jöttök.  

-update 18:35-
már rájöttem közbe hogy miért nem aludtam. MERT KEDVES VANDA HAJNAL 2 KOR KÜLDÖZGET NEKEM HANGOS ANIMÁCIÓKAT MSN-EN!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr262171087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enzo23 2010.07.24. 13:27:10

Nemtom, én inkább felkelni nem tudok:D
tehát kb két hete zsinórban az van, hogy beállítom vmikorra telót hogy keltsen, és attól számított általában 1óra múlva felkelek. Ennél már csak az jobb, mikor kinyomom, visszaalszok, felébredek, megint visszalszok, megint felébredek és halvány segédfogalmam nincs hogy hány óra van :D tehát ma is, fél9kor ébredtem először, aztán megcsináltam a fent említett tevékenységsort, és annyit tudtam, hogy valahol 9 és 12 óra között van az idő. Pontosan középen, fél 11 volt :D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.07.24. 13:30:25

nekem is van ilyen bajom is, de jelenleg inkább az bánt, hogy nem tudok aludni.
A kelést meg úgy sikerült orvosolni, hogy a menő képernyővédőmet lecseréltem egy tök gázra - mutatja az időt.
Így ha felkelek legalább tudom, hogy mennyi az annyi.

enzo23 2010.07.24. 19:19:42

ja hát ha megy a gép úgy könnyű :D
amúgy én olyan vagyok hogy nehezn alszom el, de ha egyszer sikerül...;D

(na már várom a pipatalis posztot:D)

enzo23 2010.07.24. 19:21:59

(na még1x, blogmotor mukodj)

ja hát ha megy a gép, úgy könnyű...:D
én amúgy olyan vagyok, hogy nehezen alszom el, de ha 1x sikerül...;D
süti beállítások módosítása