A lemezeladó cégek előszeretettel alkalmaznak gerilla marketinget - sokat fieztnek azért, hogy sokat játszák a kiszemelt médiasztár klippjét, hogy aztán az emberek egy idő után elhidjék, hogy amit hallgatnak az jó.
Justin Bieber is ennek lett az áldozata. Az elmúlt hetekben azt lehetett látni, hogy mindenki szereti, de közben senki sem. Ez mondjuk az emberek kétszínűsége - zugBieber hallgatók. Én még senkit nem hallottam, aki szerette volna, mégis az emberek 1/28-a nézte már meg a Baby videóját youtubeon.

Idővel rájöttem, hogy mi a probléma: az én baráti köröm már túlérett egy ilyen előadóhoz és azok akik megnézték a videót (255M), azok a tini lányok akiknek még nem volt barátjuk - csak általános iskolában - de most már szeretnének egyet és azt hiszik, hogy ha küldenek egy "szerelmes vagyok beléd" levelet neki és legalább 10x megnézik a kedvenc számukat, akkor majd őket választja.
Ezek alapján már csak levelet kell írnom és még 9x megnézni a videót. Aki szenvedni akar és kínok között meghalni, annak a lenti play gombot javaslom.

Amúgy az is biztossan véletlen, hogy ezt a videót be lehet illeszteni. A menő előadók nem hagyják, csak youtubeon lehet nézni.. Náluk meg ez a marketing része.

Meg az is érdekes, hogy egy 16 éves gyerek a szerelemről ír énekel..

When I was 13,
I had my first love,
There was nobody that compared to my baby,
And nobody came between us or could ever come above
She had me goin' crazy,
Oh I was starstruck,
She woke me up daily, <-- itt felejtették el, hogy "when i was 13
Don't need no Starbucks.

Ui.: igaziból csak irigy vagyok. Én is 11-12 éves fanokat akarok..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr292169765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nike2822 2010.07.23. 15:25:48

csak az u.i.-t lájkolom :D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása