Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem már a könyökömön jön ki Stohl András és Liptai Klaudia. Megértem én, hogy ez most (meg az elmúlt fél éveben) nagy szám volt, de nekem már kurvára elegem van belőle.

Ha megnézitek a nagyobb portálokat, akkor lehet látni, hogy minden nap van egy Bucis cikk vagy arról hogy őt mennyire kell sajnálni, mert ő tényleg nem akarta, vagy egy cikk arról, hogy a büdos geci még így is kap szerepeket és hogy ott rohadna el, ahol van.
Én személy szerint nagyon bírom Stohlt és semmi bajom a szerepeivel, azt viszont én is elismerem, hogy nagy felelőtlenség volt bedrogozva, bepiálva a volán mögé ülni. Ettől függetlenül a bíróság dolga, hogy véleményt alkosson és nem a médiáé.
A legbosszantóbb az, hogy ők nem is akarnak ebben részt venni, de hát miről beszéljen az ember, ha már Maunika show sincs, meg Győzike is koporsót árul..?

A másik meg szegény Liptai. Én nagyon nem bírom, mert a bögyömbe volt már az aktos húzásai miatt - hogy azt is 3 hónapig néztük, hogy hogy néz ki vizes fürdőruhában - de ezt már soknak tartom, hogy még a küszöbb alatt is az folyik, hogy mi lesz most vele.
Nem elég, hogy meghalt az élettársa, de akkor most még a média őt zaklatja. Haggyák békén a picsába! Nem tudom kinek hiányzik az életéből, hogy egy szerette halála után még azt kérdezgessék, hogy mennyire szerette, és vajon hogy halt meg. 
Szegény pali meg forog a sírjában. Már mindenfélét összehortak róla is meg Klaudiáról is. 

Elkapott megint a hév, csak utálom az ilyen töltelék híreket, amikor "egy megbízható forrás szerint" vagy "egy nevét nem vállaló.." szomszéd kislányának az ovis társától tudjuk hogy..
A legtöbb cikkben ráadásul a szereplők érdekes módon nem nyilatkoznak közvetlen, csak "azt hallottuk, hogy..". Stohlról is kiderült, hogy nem volt deelere és nem utálják a szomszédai se. A média meg ezen lovagolt két hétig.. 

Na mindegy. Most már nekem is van menő celebes cikkem és már ideges se vagyok..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr212145135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása