Asztma rulz

2010.06.25. 19:52

 Ha Nikihez megyek akkor tuti, hogy közbe történik valami. Vagy elszaródik a bringám, vagy elered az eső, vagy kurvára zuhog, vagy egész egyszerűen szimplán meghalok, mire odaérek. Vagy ha nagyon formában vagyok, akkor ezek így egyszerre. 
Ma én mentem Nikihez és megint komplikációk akadtak. Pont mire elindultam volna, addigra kezdetett el esni az eső. Semmi baj, van menő kapucnis kabátom, amit még a Judittől kaptam, szóval semmi para, jó lesz.
Jó lesz persze, csak mivel ez béléses kabát, ezért elég körülményes, hogy ha nyári zápor van, mert a kabát belsejében szauna lesz. Semmi baj, közbe fogyunk is...
A másik nagy porbléma, hogy ennek a kabátnak a csukjáján van ilyen shilt - ezt így írják? - is, ami ha gyalog mész biztosan tök jó, de bringával kurva szar. A szél belekap és rendszeressen hátracsapja, vagy ha hátulról fúj, akkor meg ráhuzza a fejemre és semmit nem látok. És ha ez még nem lenne elég, akkor még ha látok/látnék is, akkor meg az esőcseppek miatt nem látok, amik a szemüvegemen vannak.
Nem baj, azért megyünk. Voltunk már párszor arra, még homályosan is eltalálok.. 

Elöjönnek a komolyabb problémák is. A levegő fasza párás, tekerés közbe meg kapkodom a levegőt -> asztma. Oh yeah! Hell yeah! Szóval mire odaértem már éreztem, hogy  nem lesz kóser a dolog. Aztán amikor még felértünk a száraz szobába, akkor kezdett csak igazán szar lenni. Fél óra után úgy vettem a levegőt mint valami doromboló macska. Én jól szórakoztam rajta, de Niki nem örült neki, hogy mindjárt meghalok. Még fél óra után már én sem örültem neki, mert tényleg közelinek tűnt a dolog. 
A Ventolin - pisszegős szar - persze nem volt sehol, mert hát miért is hordanám magamnál..? Megoldás: haza kell jönni érte, mert ez jobb nem lesz, viszont visszafelé meg lehet hogy megmurdelek.

Végül hazaértem egyben, de addigra már nagyon kellett a Ventolin. A tünetek tünetegyüttessé szaporodtak: már a fejem is fáj. 
Jelenleg egy korty víz, egy szippantás Ventolin a szisztéma. Már nem fulladok, de a fejem még lüktet. 
Megyek elterelem a figyelmem valami filmmel.

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: niki bymyself

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr432110239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JocEE · http://joceeblog.szunyi.com 2010.06.27. 02:38:38

Hát ja. Én is voltam asztmás, elvileg már úgymond ,,kinőttem", de néha még most is érzem nagyobb megterhelés után, hogy nehezebben veszem a levegőt...
süti beállítások módosítása