Néha felmerül bennem a kérdés, hogy vajon hová süllyedhet még a média, és a hír fogalma, de aztán rájöttem, hogy kár is ezen gondolkoznom, mivel én meg ezt posztolom - ami ezektől függetlenül is elég röhejes. A lényeg a hír értéke. Meg is kellett néznem velveten, hogy ki ez a Fogarasy Mariann, mert így hirtelen nem tudtam. Rögtön rájöttem, hogy így már érdekel miért nem akar dugni.

Most kicsit apácamódon élek, azt is meg tudnám mondani, hogy mikor éltem utoljára aktív szexuális életet
[...]
Egy csomó pasit felhívhatnék, hogy kedvemben járjon, de egyrészt nem erre koncentráltam mostanában, másrészt szexuális együttlét alatt történik a legnagyobb energiacsere, az energiára pedig szükségem van. Harmadrészt nekem lelki tényezőkre is szükségem van az együttléthez.

Azt hiszem most hallhattuk a világ legnagyobb önálltatását.  
Egy Bede Márton féle villáminterjúval élnék zárásként.

weinie4: -Kedves Mariann, külön cikk kell már arra, hogy pasizzon és visszatérjen a köztudatba?
Mariann: -Igen.
weinie4: -Köszönöm az interjút.

ps.: Amúgy érdekes megfigyelni, hogy júniust leszámítva nincs róla semmi egészen 2009 végéig. A végén még igazam lesz és megindult egy népszerűsítő hadjárat.

Szerző: weinie4

2 komment

Címkék: celeb nők

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr22096514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.06.21. 02:00:24

Hehe, a velvet egy igénytelen szennyoldal, bár ezt eddig is tudtam :-)
Különben a Molnár Anikó szokott ilyeneket csinálni, bár ő rendszerint meg is dugatja magát. A villáminterjú EPIC. :D
Amúgy halál komolyan kérdezem: ki aza Fogarasy Mariann?
süti beállítások módosítása