Éppen jöttem hazafelé a suliból mikor láttam hogy egy csomó menő régi kocsi épp akkor megy el a Dunakapu térről. Elöször csak reménykedtem, hogy lesz pár mustang is, mert hogy én ugye azokat szeretem, és láss csodát volt is. Nem is egy, hanem rögtön kettő. Az egyik egy sima régi 70es volt - így első ránézésre (de biztos nem 67-es) - a másik meg egy Eleanor. Nekem az nem nagyon jün be, mert az ilyen új kinézetű és semmi feelingje nincs sztem. Azon viszont kurvára meglepődtem, hogy mekkora böszme épek ezek. Jó persze megszoktuk, hogy ezek az amerikai gépcsodák nem kicsik, de bazmeg, ezek konkrétan kurva nagyok. A hátsőkerék mint egy forma-1-es verdán bazz. Meg olyan széles mint egy kombájn.
Na mindegy, nem pofázok tovább, dobok pár képet.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr382054803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása