Újra concorde?
2010.06.02. 13:33
Ma rengeteg hírem van, szóval kössétek fel a gatyátok.
Ma kiderült, hogy van pár lelkes jelentkező, akik arra gondoltam hogy a 2012-es olimpiára felújítanak egy Concorde-ot.
Ez mind szép és jó, csak nem értem hogy ezt hoyg lehet kivitelzni. Biztosan van rá mód, hiszen nagyon sok munkába és pénzbe van egy ilyen felújítás. Egy autó rendberakása is elég komoly költségekbe van, akkor el tudjuk képzelni, hogy mennyibe fáj egy sugárhajtású turbina rendbeszedése. Egy lapát bele annyi mint egy kocsi.
Elkalandoztam. Ami igázán foglalkoztat, az az hogy miként lesz egy repülő hitelesítve. Úgy értem, hogy ha én veszek egy - maradjunk a kocsi példánál - kocsit, ami tropa, és felújítom, akkor azzal nem furikázhatok csak úgy kedvemre. Mindenféle vizsgákon kell átmennie, ahhoz hogy rendbe tegyék és megvizsgálják, hogy alkalmas-e közúti közlekedésre.
Feltételezem, hogy a repülőknél is van ilyen. Csak egyszerűen abszurdnak tartom a helyzetet, ahogy a 12 fős repülőgép buheró brigád begurítja egy hangárba, felnyomják egy DYNO-ra és odaszólnak a Sanyinak, hogy "Te Sanyi.. Oszt mennyibe lesz erre a zöldkártya..?"
Abban viszont biztos vagyok, hogy ha egyszer lesz neki "zöldkártyája", akkor tuti marha nagy hype lesz a gép körül. Majd lesz valami menő olimpia felirat, meg karika az oldalán és egy normál repjegy többszöröséért lehet majd rá jegyet venni Londonba.
Kicsit vissza a projectre. A dolgot franciák viszik ugye. Elsőre csak az volt a terv hogy kitalálják, vajon be lehet-e indítani a hajtóműveket. Aztán kitalálták, hogy ha már beindítják, akkor miért is ne száljanak fel vele.
Szóval bütykölnek egy picit, aztán go!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.