Rating :: House 6. évadzáró

2010.05.19. 01:05

 Az az igazság, hogy meg voltam csúszva pár résszel, de ma bepótoltam. Nem voltam teljes mértékben elégedett a záró részekkel - amíg nem láttam mindet - mert úgy éreztem hogy az előző évad zárás komolyabb volt. Az 5-et sokkal mélyebben felépítették.

Mondjuk Grétával már kitárgyaltuk, hogy ez is fel volt építve, csak sokkal finomabb utalásokkal, hogy a néző ne is figyeljen oda rá, csak épp a végén legyen az az odabaszós fajta rádöbbenés.

Az utolsó két rész vitte el a hátán az évad záró szerepét, de azt bátran mondhatom, hogy elég ütősre sikerült a dolog. Az utolsó elötti rész inkább ilyen gondolkozós, elmélkedős, pszichológiai rész volt. Utálom amúgy az ilyen részeket, mert ez ilyen tudat alatti giceskedő dolog. A sok szar között az ember magában is felfedez hasonlóságokat és elgondolkozik rajta, hogy most akkor ez hogy is van, aztán a végén meg rádtör a felismerés, hogy pont akkora fasz vagy mint House. Pedig közbe nem is, csak egy kicsit..

Az évad záró rész a kórházon kívül játszódott, de nem kell semmi extrára gondolni, nincs benne furfang, kb ugyan az, mint a 4. évadzárók Amberrel. Nem fogom elspoilerezni, szóval aki azt várja, az görgessen lejjebb és nézze meg inkább a többi posztot.

A részekben rendszerint szokott lenni zene is, általában a végén a részeknek, mint egy konklúzió aláfestő. Ez persze megszokott, de most megjelent valami más is. A drámaibb jeleneteknél volt aláfestő zene, vagy nem tudom hogy hívják szaknyelven, majd Noémitől megkérdezzük. Szóval volt, és kurva sokat dobott rajta. 

Összeségében én azt mondom, hogy rendben volt. Mondjuk az utolsó 3 percet én másfelé kanyarítottam volna. Nyilván azért oldották meg így ahogy, mert van terv jövőre is. 

Rating: 9/10

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr972014438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása