Építsünk bárkát..

2010.05.16. 21:18

 ..mert ez már nem állapot komolyan mondom. Kezdődött ugye azzal, hogy egész héten ilyen semilyen idő van. Hol van Nap, hol nincs. 
Aztán tegnap még jól szarrá is áztam, de ez, hogy még ma is zuhog, na ez már több a soknál. Most mikor kísértem ki Nikit a buszmegállóba, konkrétan kis tavakat láttunk. A víz elvezeő csatornák fullon tele vannak, mintha soha nem is lettek volna ott. Az árkok megszüntek letezni, helyettük feszített víztükrös medencék keletkeztek, az esernyő pedig használhatatlan, mivel a második széllökés után eltörik a kezedben, közben pedig a fejedre búritja a rajta levő, mint egy másfél  liter vizet.
A legviccesebb az egészben, hogy fel sem tudsz úgy öltözni, hogy ne ázz át. A textil cipők még a köszöbön átáznak. Nem is érdemes próbálkozni.
A bőr cipők egész jók. A 10. lépésig. A legjavasolabb a gumicsizma, de mondjuk a holnapi infó érettségin azért elég furán néznék ki egy TSZ-zöld gumicsizmában..

A konklúzió: MARADJ OTTHON A PICSÁBA, MERT RÁBASZOL!

További kellemes napot mindenkinek..
Ui.: Jöhetnek kommentbe a történetek, hogy ki hol, hogyan, ázott szarrá az utóbbi 3 napban.

Zárás képp egy régi kedvenc: Gentleman  - Rainy Days

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr52008374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mad~ 2010.05.16. 22:44:41

most komolyan linkeljem a képet, hogy konkrétan a szobám már másfél napja be van ázva? :'D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.05.16. 22:53:58

én azon gondolkoztam hogy kitelepítem a halaimat a kerti tóba, ott mégis csak tágasabb nekik :D

mad~ 2010.05.17. 13:41:33

én ennek örömére cseréltem vizet náluk, már úgyis tökig be vagyok ázva, +-25 liter víz nem számított :'D éééés már nem halászlészínű a víz, hanem kamillatea :'D
süti beállítások módosítása