Egyszerűen imádom. Még csak 0:28 van, de már ez is elég a népnek ahoz hogy nyugovóra térjenek. Ilyenkor már lehet nyugiban netezni, html-r irni, stb.
Szóval ezt kihazsnálva be is fejeztem a design-t a blogra. Volt még pár érdekes rész, amit ki kellett javítani, de most már elvileg minden üzemel és működik.
A tagek is már szépen leshetők - habár még nincs mind átírva - és az archivumnak is van már háttere.
A ronda kék linkeket átritam szép feketére és eltüntettem alóluk a csíkokat. Ami link az úgy is nyilvánvaló, de pl a poszt meta - admin adatok - nem kell hogy az író neve link legyen, a kommenjtelj link se kell hoyg link formátumú legyen, mert úgy is egyértelmű hogy ha oda kattintasz akkor kommentelhetsz.
Ilyen apróbb módosításokat találtam ki. Szerintem letisztultabb.  A komment mezőket is megcsináltam ilyen módon. Ja és tessék kommentelni. tudom hogy ide már accot kell regelni, de egyszer amjd úgy is kell, szóval egy! kettő!

Találtam menő zenét is. Parov Stelar (egy kis nosztalgia) Tango Muerte
 

Ez most ilyen hajnali nyuis zene

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr982001657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása