Bikicsunáj

2010.05.13. 15:52

 Most már tényleg kell róla nekem is írnom. Szerintem amúgy nem akkora szám, mint ahogy azt az emberek beállítják. Sőt én amikor megnéztem a videót még csak el se mosolyodtam. Elöbb kezdtem el röhögni a "dehogy is, ez Pokachontas" videón..
Szóval bikicsunáj ide vagy oda, de ebből is csak a média és a divat csinál ekkora segget. Vagyis csak a média kerít neki segget. (Én meg nézettséget.. tudjátok mennyi kattintás jön be ebből naponta..?)

Szóval - le kéne szoknom erről a szóról, de a tehát az meg olyan gagyi - most már lehet kapni, mindenféle menő sapkát, polót, meg amit még nem akarsz azt is bikicsunáj felirattal. 


A nagyszerű logo..
 

Nekem amúgy elég gyanus az egész dolog. Annak idején volt az indiai nő, aki a kantlibudibudátcsujt énekelte valami hasonló színvonalas tehetségkutatón. És a több milliós nézettség után, láss csodát, itthon is megjelent valaki, aki kurvára nem tudja a szöveget és elénekel valami ismert számot. 
És mit ad isten több milliós nézettséget ad ezzel a tévécsatornának. Sőt már hallottam olyan reklmot a rádióban hogy - sajnos nem tudom idézni - Marriah Carrey után itt a magyar sztár, vagy valami ilyesmi. 

Szerintem amúgy ez a legszánalmasabb az egészben, hogy már a szereplőket is másoljuk, nem csak a műsort. Annak idején asszem volt Tabánival is valami ilyesmi hír, de már nem emlékszem rá.. :S

Dehát mint tudjuk - deháttal nem kezdünk mondatot - nem ez a lényeg, hanem az hogy van nézettség, meg jön az sms. Lesz miből kihozni Stohlt a dutyiból..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr372000368

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Iszik ÉS vezet: Stohl András | (Hányszor) ütnéd meg? 2010.05.13. 21:46:34

Stohl András... Jászai Mari-díj (2000)Az Országos Színházi Találkozó különdíjaPUKK-díjVastaps-díjFarkas-Ratkó-díj (2007)Story Ötcsillag-díj (2007, 2010) 2002 Aszód-Gödöllő - ITTAS VEZETÉS -> Baleset2010 Budapest - Fót - ITTAS VEZ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.05.13. 22:50:45

Bikicsunáj :P
Amúgy remélem Stohl megy a börtönbe és ott is marad. De legalább sok helyről kidobták, ez is valami. :-)

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.05.13. 22:54:34

én amúgy birom Bucit, mert szerintem irtó értelmes ember, az ilyen megmozdulásait leszmáítva persze..
Nem is értem, hogy hogy sikerült neki ezt összehozni..
Ettől függetlenül a tetteinkért felelni kell

Lauu69 2010.05.13. 23:21:13

nekem nem szimpi és ez már ugye nem az első esete volt.. :/

bizsergefa 2010.05.15. 21:56:35

hát akármi is lesz vele, azért óvakodjatok a részeg autóSTOHL :P
süti beállítások módosítása