Bendi szülinap

2010.05.08. 00:25

 Nemrég értem haza Bendi szülinapjáról. Őt konkrétan nem ismerem, sőt egyedül a Nikit ismertem, szóval elég fura volt. 
Aztán rögtön jobb kedvem lett mikor 1 órán keresztül csak csajokkal voltam körbevéve. Mint kiderült Csengét már oviból ismertem. Nem tudom mi ez a tendencia, de mostanában az összes ovis társam előkerült. A végén még tartanunk kell egy ovitalálkozót. Elég gáz lenne na.
Annával kellett igaziból megismerkednem. Nagyon jófej volt, igaziból mindenki. Szóval nagyon jól éreztem magam annak ellenére, hogy csak Nikit ismertem eredetileg.
Bendi amúgy Anna barátja. Ő is jófej srácnak tűnt, de nem beszéltünk sokat, főleg mert mi biliárdoztunk Nikivel meg Csengével ők meg Annával az asztalnál voltak. Néha a csajok odajöttek hozzánk: Fanni (?) és Adél. Szóval jo móka volt.
Amúgy a Melrose-ba voltunk. A balett suli mellett van. Van 4 biiárdasztaluk, egész fasza állapotban, egymástól embri távolságra, nem úgy mint a Révészben.. 600ft volt egy óra, szóval egész emberi ára volt neki, ahhoz képest, hogy ilyen fasza asztalok voltak.
Viszont meg kellett állapítanom, hogy nagyon régen billiárdoztam és hát ez idő alatt nem fejlődött a tudásom...
Hazakisértem még Nikit, aztán jöttem haza bringával. 
Holnap reggel megyek ki Balázshoz aranypartra. Ennyi a mai történés.

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: buli niki

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr691983020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása