Újra itt

2010.05.06. 15:44

 Nakérem!
Újra itt vagyok, nem hagyom magam. Nagyon meguntam a szokásos mysql és egyéb blogbonyodalmak hálóját ezért úgy döntöttem, hogy még ha el is veszítem - ezen azért még dolgozok - a régebbi bejegyzéseimet, akkor is elköltözök, mert ez már nem állapot.

Az új design még elég kezdetleges, de nagyjából azért idézi a régit. Remélem elnyeri a tetszésetek és leglaább annyian leszünk itt, mint a korábbi 2 blogon. 
A tartalom továbbra is az lesz mint ami eddig volt, szóval sok újat ne várjatok :)

Ahogy a sidebarokban látszik - nem látszik - a kategóriák helyett mostantól tageket fogok használni, ami még nagyobb szabadságot és pontosságot biztosít a keresések között. Az új tagek mellett a régi kategórinevek is megmaradnak azért, szóval nem kell félni, mindenki megtalálja majd, amit keresni szeretne.

A régi blog nem tudom milyen formában lesz elérhető, de szerintem megoldom majd, hogy aki az archivumba akar keresgélni, az megtalálja a régi bejegyzéseket is.
Azt hiszem hirtelen ennyi.

A kommentek írása is változott: ezentúl nem kell beirkálni, hogy milyen nap van, mivel most már itt, a blog.hu-n vagyunk. Itt viszont szükségetek lesz egy indexes nickre - amit egyébként az összes indás oldalon tudtok használni - hogy tudjatok nekem csudijó kommenteket írni.
Akinek eddig nem volt még az most nyomás csináljon egyet, közbe pedig mélységesen szégyelje el magát, hogy eddig nem volt neki.
Aki pedig már birtokában van egynek az nyomathatja az első kommentet. Aki harmadiknak kommentel az a korábbi blogon az 5000. lenne. Ezért most nem kap semmit, csak gondoltam hogy. Pont.
Have fun, most már live updatel jövök mindenről.
Reszkess tőlem Blog.hu!

-update-
Az is látszik, hogy a design még nem az igaz, és itt-ott simitásokra vár még, de hamarosan ezt a hibát orvosolni fogom. 

Szerző: weinie4

5 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr61979250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.05.07. 13:36:27

Hogy csináltad oldalra a twitteres dobozt? Én is akarok, csak egyszerűen nem megy :-(
Ja, és első :D

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.05.07. 14:13:02

én ilyen menő vagyok és tudok ilyen menő gadgeteket fejből irni.. :D

amúgy:
twitter.com/goodies/widgets

Lauu69 2010.05.08. 14:22:17

Tetszik az új blogod. Igaz, hogy hasonló de mégis valahogy azért más. Nekem igen bejön :))

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.05.08. 16:49:27

Laué az 5000. komment. Gratuláljunk neki :)
süti beállítások módosítása