Hogyan tovább..?

2010.05.02. 22:14

Még én sem tudom. Mire végre felpakoltam volna az okhostos tárhelyre addigra meg megjavult. Eszem faszom kettéáll. Aztán úgy voltam vele, hogy nem baj, mivel dotroll lassúnak tűnik, ezért én majd átpakolom okhost-ra, az a tuti.. Erre végre sikerült átraknom és ott is database error. Szóval végső soron igazuk lett a dotrollos fiuknak. Itt és most szeretnék elnézést kérni tőlük, de nekem nem volt logikus, hogy egy hmtl alapú design mit kavarhat be egy tőle teljesen független db-be..
Szóval most úgy néz ki a dolog, hogy a design a szar. Amit ugyan továbbra se értek.. A legviccesebb az az hogy nem is ez a design, vagyis nem csak ez, hanem más deisgnok. Már csak arra tudok gondolni, hogy van benne valami olyan sor, amit nem szeret a rendszer és ezért ezeket a designokat visszadobja/nem tölti be és ezért mivel átlépi az egy perces töltési időt, ezért van az 500-as hibaüzi.
Most felraktam egy 3.0-ás wordpress-t hátha az okosabb, de nem.
Szóval most jön az, hogy felrakok egy régebbit, amivel még minden klappolt.
Szorítsatok hogy jó legyen :)

Szerző: weinie4

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr761995244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása