A floppy korszak vége

2010.04.26. 17:47

 

Ma hivatalosan is megszűnt a floppy. Pontosabban már nem gyártják. A Sony volt az egyetlen floppy lemez gyártó, de a mai nappal a Sony is befejezte a floppy lemezek gyártását. Meg kell jegyezni, hogy a driveok (olvasó) gyártását már tavaly szeptemberben beszüntettték.
Nekem azért még van pár, szóval akinek esetleg kell, annak nagyon szívesen adok el. 150ft/db. A kínálat zuhan, tulajdonképpen megszünt, szóval növekedik az ár. Én meg csoró is vagyok mellé, szóval ez a tarifa.
Emlékszem még minden játékom floppyn volt. A Commander keen, a prehistoric, a stunts és így tovább.
Sajnos a mai nappal végkép búcsút kell modanom. De talán egy nap fellázadnak a gazda nélkül maradt floppy is viszaszerzik megérdemelt helyüket a világegyetem adathordozói között. Addig nem marad más mint az alternatív felhasználásuk. Aki nem tudná, annak mondom hogy napfogyatkozást is marha jól lehet nézni a mágneses fólián keresztül.
Azt hiszem nem maradt más hátra:
Isten veled floppy.

-update- Mégse szüník még meg, csak jövő márciusban. Szóval addig még lehet nyomni a commander keen IV-et :D Oh yeah!
Akinek megjött a kedve az itt letöltheti:

 

Szerző: weinie4

7 komment

Címkék: system

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr771995234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsek júlia 2010.04.26. 18:21:58

aaa, a commander keen istenkirály volt ;) imádtam. főleg a hideg részeket, meg jöttek a zöld csigák, meg jaj fúj. azóta utálom a csigákat,he.

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.04.26. 19:14:54

Asszem be kell szereznem néhányszáz dobozzal, hogy még tudjak sok táskát csinálni belőlük :D

JocEE · http://joceeblog.szunyi.com 2010.04.27. 22:17:22

Oh de régen láttam ezt a Keen gyereket... Pont a napokban emlegettem, hogy mekkora flash volt ezzel nyomulni. Nekem speciel több része is megvolt, és az iskolánkban lévő könyvtári gépekről lehetett hazahozni... Persze mi máson, ha nem floppyn... :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.04.27. 22:25:17

mi is a sulis gépekről mentettük haza a játékokat. Mondjuka keen-t azt még nővérem hozta mikor ő volt középiskolás.. 12 éve kb :D

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.04.27. 22:52:20

Erről a játékról valamiért lemaradtam, nálam a nagy kedvencek az Axel's Magic Hammer, meg a Rainbow Islands voltak. Commodore Amiga 4ever! :F

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.04.27. 22:58:18

egyiket se ismerem.. :S Viszont most vannak tervek, valamelyik nap olvastam, hogy az amigát újra fel akarják éleszteni, és egy új márkát kreálni belőle. Vannak már tervek is, hogy milyen proci, memo menne bele.

Gerely 2010.05.03. 10:25:05

a kazettás commodore 64et élesszék újra :D nekem van egy példány valahol a padláson belőle aztán majd jól eladom apple iCommodore azt a sok almafüggő jól megveszi nekem 500$ér :D aztán egyszercsak beleér a kezem a...
süti beállítások módosítása