Árkád :: Julcsi

2010.04.22. 22:23

Ma arre ébredtem délután, hogy szól valami hangos zene, de nem az Avatar az - amit még lefekvésre tettem be. Rájöttem, hogy az ébresztő szól a gépen csak épp kurva hangos. Még 15 percig fetrengtem, mire elhatároztam magam, hogy majd én most felkelek. Aztán ránéztem a gépre és láttam hogy kedves Julcsi csak kb 20 szor írt rám, hogy hol vagyok, de már nem volt gépnél mikor én mindezt láttam, szóval hirtelen felindulásból jól felhívtam.
Kiderült hogy az árkádban van, szóval megbeszéltük hogy én 15 perc múlva ott leszek majd, és akkor az majd jó lesz.
Jó is lett. Körbenéztünk mindenhol és konstatáltuk hogy csak M-es és XS-es leggings van, az meg nem jó, mert nekünk meg sima S kellett volna és az nem volt. Aztán néztünk cipőt is, ami már jóelőre ki volt szemelve, meg el is volt rakva egy, szóval hosszas megbeszélés után tökre mást vett meg Julcsi, mint amit az elején akart. Én meg meg akartam nézni, hogy meg van-e még a cipőm zarában, erre a galádok nem eladták?! Szóval másik cipőm lesz. Majd ha már dolgozok és felvet a pénz és lesz laptopom.
Vettem csokisgofrit meg 1,5 liter sparos iceteát és  a lehető leggázabb módon jól beültünk a menő étkezdék leülőihez és jól megettük a sparos holmijainkat. Menő volt.
Kicsit széjjel is vagyok a sok kajától, mert a csokisgofri hatosával van csomagolva és még az ice tea is.. Picit tele vagyok azt hiszem. Megyek és meghalok.

Szerző: weinie4

3 komment

Címkék: julcsi freetime

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr631995211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsek júlia 2010.04.22. 22:19:33

szerintem meg nem is gáz, ha odaülünk enni. most hova mennénk? meghát, csak neked voltak sparos cuccaid, én pékáruval toltam ;P

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.04.22. 22:35:39

ja igen, bocsi, csak én voltam gáz :D

nemecsek júlia 2010.04.24. 13:24:38

erről van szó.
süti beállítások módosítása