Mindbreak :: Go through veins

2010.04.18. 11:43

..mikor hazaért nem tudott mire gondolni. Mindig együtt voltak. Persze csak pár percig mert a herion aztán mindig máshová repítette őket. Hosszú barna haja volt, néhol szőkés tincsekkel. Jolene aranyos lány volt.
Egyik éjszaka átjött az én lakásomba és mámoros füstben körüjárva lehúzott az ágyra. Elöször csak megölelt, majd a kezével végigsimította az arcomat és magához húzott.
Nem volt magánál, de nem érdekelt. Jobban kívántam mint valaha akárkit. Én is magamhoz húztam, még ha csak 5 centi is volt köztünk. Közben éreztem ahogy az ágyneműt húzza ki maga alól. Nem volt menekvés.
Hirtelen felpattant mellőlem és feltépte az éjeliszekrény fiókját. Pontosan tudtam hogy mit keres. Egy tiszta tűt. Pontosabban kettőt. Egy régi mallbolrós fémdobozban tartottam a cuccaimat. Pont elfért benne egy fecskendő, 2 -3 tű, egy régi kiskanál, egy öngyújtó, egy vatta és a lényeg: 3g heroin. Ez volt a csomagom.
A haverjaim közül volt, aki a cipőjében tartotta, volt aki cigitárcában rejtegette és volt aki baszott rá és csak simán zsebre vágta az egész cuccot.
Jolene sem volt már kezdő. Hiába nem volt gumiszalag a dobozban, megoldotta a problémát. Levette a harisnyáját és azzal kötötte fel a kezét. Nem tudom mennyi ideig tarott míg kész lett az adagja, csak arra emlékezett hogy már kötöm fel a kezem és szippantom fel a fecskendővel a kiskanálnyi mámort. Mikor az utolsó csepp is eltűnik benne, olyan mint a lefolyók, csak épp pont fordítva. A kanálra ráégett kis darabok mint egy sűrű zaccként hátramaradnak a kanálban.
Még húztam egyet a harisnyán és benyomtam. Amíg el nem engeded a szorítást, addig nem történik semmi. Csak látvány bódító. Ahogy a vér betör a fecskendőbe és örvényszerűen elkeveredik az égetéstől enyhén megbarnult heroinnal.
Mikor felengedtem a kötést már nem éreztem a kezem. Csak bezuhantam Jolene mellé és élveztem ahogy forog a szoba. Semmit nem érzel, csak a zsibbadást.  Felkeltem és átöleltem. Végigcsókoltam a nyakát és belenyúltam a bugyijába. Már nedves volt. Felszisszent és ráfogot a kezemre, hogy abba ne hagyjam. A másik kezmmel közbe próbáltam levetkőztetni, de nem voltam a magam ura ezért sokáig tartott mire kicsatoltam a melltartóját.
Isteni melle volt. Szép kerek, természetes. Kis mellbimbókkal. Magával ragadott. Nem tudtam eldönteni, hogy vajon a drog teszi ilyen széppé, vagy tényleg lehet ilyen gyönyörű egy 14 éves lány.?
Tudtam, hogy nem helyes amit csinálok, de kettőnk közül ő volt a romlottabb. Gumit se használtunk. Nem volt rá idő. Vad szex volt, talán életem legjobbja. A végén csak mellémborult a mellkasomról és elterült az ágyon. Ahogy átkarolt éreztem hogy verejtéktől nedves a keze. Valamit a fülembe súgótt, de annyira hangosan éreztem dobogni a szívemet, hogy semmit nem hallottam belőle.
Megcsókolt, majd felkelt és meztelenül kereste a cipőjét.

*

Kihasznált egy 14 éves lány. Egy kurva lettem. És még a heroinomat is elvitte. Nem beszélve a 140  fontról, ami a pénztárcámban volt. Megérte...

 

by David

Szerző: weinie4

1 komment

Címkék: mindbreak

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr341995179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bad girl 2010.04.19. 12:57:20

áááh... mint a drog... :O naggyonjóóóó :O :O
süti beállítások módosítása