Utolsó simítások

2010.04.10. 22:07

 

Már mindent elraktam. Szépen berendeztem a dolgaimat, szóval elvileg minden egyben fog maradni. A törölközőket raktam alulra, de úgy hogy ne kelljen az egész táskát kipakolni, ha ki akarom venni, elég legyen csak a felét. Azt a felét amit meg amúgyis kipakolnék, mert használati cuccok vannak benne.
Aztán fogtam és szépen összehajtottam a polóimat 15*30cm-re és egymás fölé, élére állítva raktam be. Így nem kell kipakolni a többit ha egy adott darabra fáj a fogam. Ugyan ide beraktam a pulcsimat meg a kabátomat is. A zakómban megyek helyspórolás céljából, mert az nehezebb lett volna elrakni.  Meg az kényesebb is. Van esernyőm is, papucsom, meg alsógatyám, meg zoknim.
A fényképezőhöz elraktam az elemeket, a töltőt, az adatkábelt, a tokot. A telefonomhoz szintén elraktam a töltőt, az adatkábelt, a fülest, a tokot.
Van benn tusfürdő, sampon, fogkrém, fogkefe, borotva,  hajlakk - mert az kell -, hajszárító. Hiába beszéltük meg hogy a csajok hoznak hajszárítót, réjöttem hogy én azzal nem sokra megyek, mert külön leszek tőlük, a svédekkel. Szóval viszek én is. Meg hajvasalót is - akármilyen buzis - mert már olyan hosszú a hajam hogy kurvamód be tud göndörödni ha hagyom neki. Én pedig nem hagyom.
Raktam el wc papírt, és könyvet is az útra. Van pénzem, személyim, tajkártyám - ami utólag visszagondolva kurva mindegy, mert kint úgyse fogadják el. Lakcímkártya, hitelkártya, magyar pénz is kevés.

Mindezek ellenére a táskám jelenleg 20% szabad hellyel bír. Már nem tudok mit betenni, így pedig félő hogy az én szépen szisztematikusan felépített táskám összedől majd belül és akkor kurvára mindegy lesz hogy milyen szépen pakoltam be, mert mire kiérek a sulihoz már mindegy lesz. Gondolkodóba estem, hogy a fenmaradó helyet kitöltse mondjuk egy vizipipa...

Ide megyünk: Fano

Reggel 7:30 kor van az indulás. Ez azt jelenti hogy kb 6 kor fogok kelni, csinálok még szendvicseket az útra. Elarakom a behűtött üdítőmet, a gyümölcsöket amit vettem. Alma és banán. Viszek csokit és chipset is, hogy legyen valami káros is. Egyedül energia italt nem vettem, pedgi azt midig szoktam. Magam sem értem miért nem vettem.

Azt hiszem ennyi a nagy újság. Majd próbálunk napi szinten updateolni, hogy mi történik velünk, meg majd igyekszem nyúlni a többiektől a képeket, aztán ha lesz net nyomatjuk is fel picasára, vagy valami. Ha mindez nem jön össze az nyomassa ide kommentbe a mail címét, vagy mailbe: weinie4 kukac gmail pont com ra küldje el ha félti a blogos népektől és akkor azt a címet is felvesszük a levlistánkra és majd nyomatjuk neki is a mailes updatet hogy mi a stájsz.

Más tényleg nincs. Blog valószínű ezidőre megint pihenőbe vonul, vagy max a napi update lesz. Nem tudom. Majd alakul.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr241995173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2010.04.10. 21:47:25

Jó utat! :) Amúgy nem tudom, milyen szállásotok lesz, de ha a svéd csapat is változatlan marad (finnektől és németektől ugyanazok a srácok mennek, utóbbiaknál csak a csajoknak nem engedték, hogy még egyszer utazzanak), akkor te bizony csak Gustavval leszel egy szobában, a többi három csaj. Mondjuk emlékeim szerint Vaasaban ő egyedül volt egy kisebb szobában, de biztos, hogy ellesztek ketten is, tök jó fej a srác, ahogy a többiek is. Aztán vigyázni magatokra (Andira főleg :D), hajrá az előadáshoz! Ja, és üdvözlünk mindenkit, főleg Jacopót, ha esetleg betévedne a találkozóra (írtam neki, hogy tévedjen be a DVD-ért) :D

Lau · http://nemethlau.blogja.net 2010.04.10. 22:41:54

Bon voyage! ;) Szerintem nem buzis a hajvasaló.. :|

Gerely 2010.04.11. 10:47:48

Jó utat és érezzétek jól magatokat

Jumanji 2010.04.11. 11:49:47

kellemest! green

Myller · http://minimalmyller.blog.hu 2010.04.12. 18:41:50

Nálam inkább az szokott lenni, hogy az XXL méretű bőröndömben sem férek el rendesen. green Amúgy jó utazást! (Így utólag)
süti beállítások módosítása