Most értem haza. Már nem írom le hogy mi volt. Képek majd holnap. Cefetül vagyok. Ettem egy gyrost azt hittem jobb lesz, de nem lett..

-update-

Sikerült felkelnem, és már töltődnek a képek, szóval ideje, hogy leírjam mi is történt velünk tegnap este.
Dután már jött át Andi hogy közösen megsüssük a tortát. Rendeltünk hozzá, ostya lapon iphone kijelzőt is hogy könnyebb dolgunk legyen. Ez mentett ki minket slamasztikából. A torta készítés közben többször is  ellenünk fordult és az istennek se akarta, hogy egybe maradjon. Végül aztán a csokibevonóval próbáltunk neki emberi formát adni.
A vendelinben a kezdés 8 ra volt meghirdetve. Én már 30ra ott akartam lenni, ebből az lett hogy 55 re értem be, de nem volt gáz, mert még nem volt senki. Szépen lassan aztán nekiálltak beszállingózni az emberek és kezdtem megkönnyebülni, hogy minden rendben lesz.
Nagyon örültem neki, hogy sokat visszaírtak és szinten mindenki el tudott jönni. Csak pár embernek jött közbe valami és nekik is csak az utülsó pillanatokban, szóval összeségében jól sikerült. Csináltunk jó pár képet is, szóval lehet őket lesni. Az ünnepelt iphone tortát, not penny's boat polót, rajzolt képet, nomination szemet és egy üveg fütyülőst kapott.  
Nem tudok sok újat mondani, én bridgebe már nem mentem sajnos, arról majd a kommentekben beszámolnak a többiek. Have fun :)

Letöltés itt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr811995311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása