Today

2010.03.26. 22:37

Majd holnap inkább irok egy yesterdayt..

-update-

Hát a tegnapi napom megint érdekes volt. Suliba semmi téma. Utsó matekórán nézem a telóm, nővérem írt.. "Mikor végzel?" Na basszus Judit itt van Győrben. Nagyon meglepődtem, mert arról volt szó, hogy jövő hétvégén jön, nem most. Imádom meg minden, de tegnap meg ma is lenne programom és ha meg nem érek rá foglalkozni vele, akkor meg én vagyok a köcsög. Szólhatna azért hogy jön, mert akkor jó előre nem tervezek semmit, és akkor nincs ez a huza vona. Szeretnék vele lenni, de ha van fix progim, ami mondjuk nem csak egy délutáni bringázás, akkor nem akarok segget csinálni a számból..
Tegnap este is lett volna kivel találkoznom, de aztán inkább elmentem Judittal import impróra, ami most megújúlt helyen van a vasutasban. Nagyon erős előadás volt. Az egyetlen negatívum az volt, hogy egy reflektorokkal teli teremben voltunk, ahol kb 40 fok volt. Mindneki izadt mint a ló, és 2 óra után már szag is volt. Próbáltak pár ventillátort berakni, de a 40 fokon nem sokat segített.

Hazafelé csatlakoztunk Orsiékhoz (Bobi), mert ők is ott voltak imprón. Az üveges felé indultunk, aztán Judit levált tőlünk, én meg elmentem velük üveges felé. 10 percet maradtam talán. Viszont nagyon pozitívan csalódtam Gáborban. Egy suliba jártunk, ő alattam volt, csak a nővére volt évfolyamtársam. Kropf Gábor. Meg voltam győződve hogy egy nagyképű diszkós köcsög, de nagyon meglepődtem. Nagyon közvetlen, okos, és értelmes gyerek. Már csak azt nem értem, hogy aki ilyen okos és stb.. az hogy lesz diszkós. Soha nem értettem. Dehát ízlések és pofonok. Szóval pozitív csalódás volt. Ja mert hogy ők is jöttek üvegeshez, ezt elfeljetettem mondani. A barátnője viszont hisztis volt.

Ma megyek este kb vendelinbe Adéllal tárgyalni, mert készülőben van egy triálos/bringás cikk is. A deszkás tegnap került ki alterblogra, aki akarja checkolja. Az án kezem munkáját is dícséri, de erre most nem térünk ki. Aki akarja az nézze itt!

Más nincs, este jövök, vagy valami.

Szerző: weinie4

5 komment

Címkék: today

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr851995272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely 2010.03.28. 11:42:50

Ez azért kicsit demagóg: Már csak azt nem értem, hogy aki ilyen okos és stb.. az hogy lesz diszkós. A zenei ízlést és az értelmi színvonalat összekapcsolni szerintem nem túl korrekt dolog. Jó értem én hogy mire gondolsz de azért ennyire általánosítani azért durva.

Gerely 2010.03.28. 11:43:51

ja és góg és demagóg fia vagyok én :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.28. 12:01:41

igazad van, átfogalmazom: nem sok értelmiségit ismerek akik discot hallgatnak.

Gerely 2010.03.28. 15:07:04

Szerintem nincs értelme összefüggésbe hozni a zenei ízlést és az értelmi színvonalat, az ilyen hungarista keménylegények között is tudnék rengetek ostoba faszt mutatni, ők is ugyanazon a szinten vannak mint a discos hülyegyerekek akikre utalsz csak az a másik oldal. A csillivilli öves dologgal kapcsolatban meg annyi hogy ha azért hord olyat mert tetszik neki, hát lelke rajta, aki meg azért hord mer valaki kitalálta hogy húdemenő na az tényleg az a kategória akikről szó van. De egyébként ha a rádiókban többségében (az előző példánál maradva) hungarista számok mennének akkor meg divathungaristák lennének a discos hülyegyerek helyén. Tulajdonképpen itt már csak arról van szó hogy mit tolnak az emberek arcába és valahol itt jelenik meg a média felelőssége amivel számos meghatározó szereplője nincs tisztában, vagy nagyonis tisztában van és élvezi hogy a sok befolyásolható embert hogy alakítja a maga képére, adott esetben hogy butítja el. Viszont ez globális probléma (talán nevezhető ennek). De ha már a zene és értelmi szint a téma, mondjuk vannak discos számok amiket szeretek (elárulom hogy nem azért mert az a menő hanem mert esetleg tényleg teszik is) akkor én értelmileg defektes vagyok (kéretik egyes elemeknek csendben maradni (: )? Vagy akkor csak azt fogadjuk el aki ugyanolyan ízlésű mint mi?

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2010.03.28. 17:30:50

igazad van, elhamarkodott volt, de nekem meg megvan az a tulajdonságom hogy előitéleteim vannak. És a tck és fecskehajú embereket nehezen tolerálom, de pont a srác jó ellenpélda. Nyilván a gárdisták hörgőszenéi és metálkombói megint a másik fele. De igazad van. Én meg pont ilyen alapon egy elvont alter fasz vagyok.
süti beállítások módosítása