Kerti rendrakás

2010.03.21. 12:42

 

Ma egész korán keltem fel, úgy kb 8 körül. Gyors reggeli után lementünk apuval a kertbe és elkezdtünk rendezketdni. A kerti bútorok ilyenkor el vannak pakolva, szóval azokat raktuk ki, meg összesöpörtük a leveleket. Még egy fát is emg kellett metszeni. Igaziból szeretem az ilyen kreatív munkát, meg azt a tényt hogy ma én is csináltam valamit. A nyáriszünetben is ezt utálom, hogy csak mennek a napok és 20 nap után visszanézve, hogy mit csináltam a válasz semmi.
Most már van napozóágy, meg  hintaágy, meg székek ja meg a pad. Az nagyon fontos, mert ha nincs kedvem megkerülni a lépcsőt akkor nekifutásból felugrok a padra és onnan ugrok tovább át a lépcsőkorláton és a lépcsőre. Ettől persze hülyét kap mindenki, de én nagyon élvezem - egészen addig míg egyszer el nem esek majd.
Más érdekes nincs.
Ez amúgy egyenes előjele annak, hogy most már beindul a kertiparti szezon. Azon is gondolkoztam, hogy Andi meg Balázs szülinapját egybeköthetnénk egy ilyen kertipartis dologgal is. Bár nem tudom, hogy milyen idő lesz mostanában, de remélem hogy marad ez a fasza idő. Pénteken pl este is 13 fok volt - poló zakó kombó. Ha ilyen idő marad akkor ismán lehetne valami délutáni/esti sütésfőzés/pipázás/stb.. Aztán este kb ugyis mennénk át bridgebe, vagy valami.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr21994893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása